(suspans)

Sunt intr-o stare care nu ma prea stimuleaza sa scriu... (suspans)...
E o stare mai mult sau mai putin de indiferenta, in care imi permit sa privesc in gol si sa nu am nicio framantare. Sa gandesc lucruri triviale care ma afecteaza mult prea putin, sa mai uit de planurile marete care imi dau batai de cap.

Nu ma enerveaza nimic, dar mi-ar placea sa exagerez... (suspans din nou)...
Desi in mod normal am obsesii de genul traficului plin de imbecili, a caldurii naucitoare sau a vecinilor pisalogi. Si totusi parca nu simt nicio presiune, nicio durere care merita strigata in gura mare ca sa pot uita de ea cat mai rapid.

Cu serviciul sunt doar in a doua saptamana, si nu m-as hazarda in niciun fel de comentariu despre cum e... (am pierdut suspansul)...
De-abia ca retin si eu numele oamenilor, mai vad cine ce face, de unde imi pot comanda mancarea la amiaza, pe cine pot stresa in caz ca imi lipseste ceva vital... etc. Chestii de inceput de drum care se limpezesc insa pe parcurs.

In plus, am tot felul de ganduri materialiste care nu merita expuse... (creste putin suspansul)...
Banalitati care imi macina existenta cu un scop destul de inutil: bani, rate, masini, calculatoare, telefoane care pana la urma nu sunt o necesitate ci doar o adaptare, o reactie la era capitalista. Si atunci de unde dorinta asta continua de acumulare?

Ma rog, despre pisici chiar nu am nervi sa scriu... (si gata cu suspansul)...
Si nici nu o voi face, desi vad ca am scris o groaza de litere, o multitudine de cuvinte, poate cateva idei dar nimic interesant, asa cum imi sunt si gandurile la ora asta. Nicio problema, ma revansez eu cat de curand.

Totusi, as scrie ceva despre prietenii... din nou. Dar nu ma lasa parca tastatura, si pana la urma chiar nu ma apasa nimic care sa ma impinga la dezbateri in miez de noapte... (suspans de sfarsit/ sfarsit de suspans)...

2 comments:

Anonymous said...

A doua saptamana la serviciu? Adica niet concediu? Nasol...
Si mai bine ai fi scris totusi ceva despre prietenii, ca stii ca am deschis subiectul ceva mai demult, dar inca tot nu m-am lamurit, poate m-ai fi ajutat. Nu-i nimic, poate data viitoare...

Anonymous said...

Da, a doua saptamana de munca in Oradea... deci am dreptul la 1,75 zile de concediu deja :-))
Oricum, nu simt nevoie in mod deosebit de plecat in concediu, mai mult din prisma faptului ca oricum am fost plecat 1 luna de acasa si inainte de aia vreo saptamana am fost between jobs, ca sa zic asa.
Singura ciuda e ca toata lumea pleaca, dar n-am eu treaba. Mai mare bai nu fie!

Post a Comment