E ceva...

Viata asta... buna, rea, cum e... una singura avem.

Totusi, prinsi in valtoare, de multe ori nu ne dam seama de ce se intampla in jurul nostru.

Binele nostru e mai bun decat al altora.

Raul nostru e mai rau decat al altora.

Raman insa atatea situatii nespuse, care se intampla chiar sub nasul nostru si de care nu ne dam seama.

Si pana la urma, chiar daca am sti, ce-am putea face?

Sfaturi? Desi am trecut prin ceva asemanator, reteta nu se aplica in conditii diferite.
Sa ascultam? De multe ori e maximul ce-l putem face. Nu e de ajuns, dar e ceva.

Iar asta doar daca ceilalti vor sa impartaseasca.

3 comments:

Anonymous said...

E atat de greu sa gasesti in ziua de azi persoane care sa te asculte cu adevarat...Da,oricate prostii as avea de spus sau ca sa ma descarc,tu esti una dintre persoanele alea care ma asculta cu adevarat....
Si de multe ori,e de ajuns sa asculti pt ca oricum cel care se plange are solutia,dar nu vrea s-o recunoasca.Si daca o spune cu voce tare...se obisnuieste cu ea.

Anonymous said...

Uite, faza asta cu
"cel care se plange are solutia,dar nu vrea s-o recunoasca" imi place. Cam ai dreptate, daca stau bine sa ma gandesc.
Si e bine sa te asculti gandind cu voce tare. Ca parca altfel suna cand o spui decat cand doar o gandesti.

Anonymous said...

stiu eu ce stiu..hahaha...De multe ori procedez si eu la fel si oricat de mult caut sfatul cuiva sau solutia la problemele mele,oricine orice ar zice,tot asa cum simt eu fac.

Post a Comment