Nerabdare


Sunt Berbec. Sunt nerabdator. Nu stiu daca e bine sau rau.

Imi place sa grabesc sa se intample lucrurile. Nu am rabdarea necesara sa las totul sa decurga normal. Ma plictisesc repede, si drept urmare vreau rezultate imediate. E greu pentru cei din jur... banuiesc. Dar nu am ce sa fac daca lumea nu se misca la viteza mea.

Se mai intampla insa uneori ca ascendentul meu in Fecioara sa isi faca simtita prezenta, iar atunci, in acele clipe s-ar zice ca nu-s eu. Ca as fi un om total diferit, rabdator si capabil sa astept. Dar e doar o aparenta. E doar o situatie noua cu care nu m-am mai confruntat, si dureaza pana imi dau seama cum poate fi si aceasta grabita. Dar invat, ma adaptez si din nou imi regasesc nerabdarea.

Nu stiu daca ii inteleg pe ceilalti nerabdatori, daca pot sa ii privesc cu empatie, poate pentru ca interfereaza cu ritmul impus de mine, dar pot sa ii urmaresc si eventual sa invat ca nerabdarea nu e intotdeauna buna, ca lucrurile trebuie traite asa cum se intampla ele, nici mai repede, nici mai tarziu, doar la timpul lor.

0 comments:

Post a Comment