Sfarsit de concurs

Clasament final:


locul 5, fara coronita pentru Viza...

The END.

Cu acest articol se termina ceea ce va ramane in istorie drept SuperBlog 2009: 55 de probe punctate in vreo doua luni
- de scris,
- de izolare de societate,
- de zile "intunecate" de brainstormingul pentru proba urmatoare,
- de momente de tensiune dinaintea rezultatelor.

Acum e simplu ca e la final. Dar a durat un pic pana sa ajungem aici.
A fost intr-adevar o experienta interesanta. Nu o voi lauda pentru ca nu a debordat de claritate in organizare, de obiectivitate in notare sau de creativitate in scriere(din partea mea), insa este loc de mai bine iar la anul experienta aceasta va da cu siguranta roadele scontate.

A avut, recunosc, si partile bune care intr-adevar vor ramane... in special prin cele cateva articole care surprind clar esenta acestui concurs indiferent daca au fost punctate cu maximul de puncte sau nu.

In plus, asa cum spunea cineva candva, nu am facut-o pentru destinatie ci pentru drumul parcurs pana acolo... mi-am propus sa scriu pentru fiecare proba si am reusit. Iar daca le-as scrie din nou, probabil ca nu as schimba nimic.

Pe tot parcursul drumului ne-au vegheat din umbra PCNews.ro, SwissPlan.biz şi RACK pe partea de organizare si XtremPC, BPP, Tech In Style, Connect, www.121.ro, RadioLynx.ro si Arena IT ca parteneri media.

PCNews - ne-a tinut in permanenta conectati la informatiile referitoare la concurs.
SwissPlan.biz - si-a folosit farmecele pentru a atrage sponsorii
RACK - am impresia ca a facut posibila procedura de centralizare a datelor

In plus, ne-au comunicat prezenta in concurs, sau ne-o vor anunta:
RadioLynx - care a promovat in mod constant concursul si concurentii de succes in emisiunile sale.
XtremPC - partener media, care nu putea lipsi avand in vedere caracterul concursului
Connect - o sursa nesecata de informatii legate de tehnologie, ca si sursa inspiratiei concurentilor
www.121.ro - comunitatea femeilor senzationale, partener media
Tech in Style - chiar am apucat sa o rasfoiesc, asa ca ASUS fiind sponsor principal, se intelege
BPP - bani pe post, un fel de superblog permanent, dar cred ca mai rentabil
Arena IT - castigatorii de anul trecut ai concursului.

Cam acesta a fost articolul de final.
Mai vedem ce urmeaza. Sanatosi sa fim!

4 comments:

Anca said...

Felicitari! Ai reusit sa supravietuiesti si sa iesi din monotonie si sa-ti fai publice calitatile tale! Mie mi-au placut articolele tale,le-am citit aproape pe toate si mi-a palcut foarte mult metoda originala de debordare a subiectelor.Esti locul 1, no matter what!

Adrian said...

ei, las, ca nu-mi castig painea scriind. ca daca o faceam, ma durea orice loc sub locul 1.
macar mi-am mai bagat si eu blogul in seama, ca prea il neglijasem. intra el iar in pauza, ca asa se invarte roata :-)

Anonymous said...

I am curious to find out what blog system you happen to be working with?

I'm experiencing some small security problems with my latest blog and I'd like to find something
more risk-free. Do you have any suggestions?


Stop by my weblog - how much should i weigh for my age and height

Anonymous said...

Usually I don't learn post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to take a look at and do so! Your writing taste has been surprised me. Thanks, quite great article.

Review my blog post bmi charts

Post a Comment