a trecut o luna...

Am vrut cu tot dinadinsul sa imi tin cat mai mult pomul de Craciun, si azi am depasit cu 5 zile termenul vizat de 1 luna intreaga.


Pe cat de antrenanta a fost actiunea de impodobit, pe atat de robotizata a fost operatiunea inversa, cu gandul doar la odihna de dupa.

A fost, a trecut, iar ceea ce am incercat sa fac din 4 ianuarie incoace ar putea fi numita o tentativa de resuscitare a sarbatorilor si mentinerea lor, in mod artificial, in viata.

In mod patetic ma gandeam ca Mos Craciun se va intoarce sa inlocuiasca kilogramul de optimism si cutia de speranta pe care mi le-a lasat sub brad cu ceva mai palpabil. Insa m-am inselat amarnic, iar dezamagirea s-a adancit cand am realizat ca pana si acestea erau niste falsuri "made in China", ca deh, e criza si mai mult nu a fost prevazut in buget.

In fine, totul e bine cand se termina cu bine, doar sa se termine odata ca e de-ajuns deja.

0 comments:

Post a Comment