Logic, nu?

A fost odata ca niciodata o problema: cum sa iasa la xerox o copie lizibila de pe o pagina A3 pe una A4?


Varianta 1 (tipic masculina):
Se pune originalul in xerox, se selecteaza la input A3, la output A4, se verifica sa fie alimentat aparatul cu hartie. Press copy!
Rezultatul: jumatate de A3 pe un A4.
Logic? Nu!

Masinaria e dotata dar nu coopereaza.

Varianta 2 (perseverenta, tot masculina)
Se reseteaza optiunile, se selecteaza din nou input A3, output A4. Copy!
Rezultatul: aceeasi jumatate A3 pe o alta coala A4.
Logic? Nu!

Varianta 3 (feminina, dar cu experienta practica)
Se reseteaza optiunile, se micsoreaza la 49% si se da copy. Se ia copia, se pune in aparat in locul originalului, se seteaza marire la 145% si se apasa butonul copy.
Rezultatul: A3 micsorat pe un A4.
Logic, nu?

Se pare ca uneori un rationament complicat e mai bun decat alternativa logica. Dar daca da rezultate, de ce nu? Nu?

2 comments:

Anonymous said...

Aha! La An Nou, Look nou!
Felicitari! Imi place mult mai mult noul look al "viselor"...
Imi parea prea obositor cel de anul trecut!

Adrian said...

Se pare ca toata lumea subscrie acestei idei, dar feed-back-uri dureros de negative la visele gri-portocalii chiar nu am auzit.

Schimbarea a survenit ca am dat peste un blog care arata asa si mi-a placut... acum vreo 2 luni.

Coincidenta cu revenirea la scris s-a potrivit de minune.

Post a Comment