Prioritatile se schimba

Cand e vorba de cheltuitul banilor in ultimul timp, ma raportez la un set de prioritati care mi se par mie de bun simt, oportune, si, de ce nu, chiar durabile. (mi se par nu echivaleaza cu ca chiar sunt)


Asa am ajuns sa scriu in noiembrie cum ca nici in ruptul capului nu necesitam un laptop, si ca era departe de mine gandul unei astfel de achizitii.
Si pe buna dreptate, avand in vedere ca nu aveam nevoie de portabilitate sporita iar activitatea de navigat pe internet, scris pe blog si editat cate o poza de la munte nu justifica un upgrade al configuratiei existente.

Si totusi, cum mi se intampla de multe ori, cand ma astept mai putin, apare cate o oportunitate care schimba putin ierarhia prioritatilor.
Prin urmare am ajuns sa ma documentez serios in ceea ce priveste oferta de laptop-uri de pe piata si cu un buget fix in minte impreuna cu un brand impus, am iesit la cumparaturi.

Nu a fost deloc usor sa ajung peste noapte un impatimit IT, citind teste comparative intre procesoare, placi grafice si generatii diferite de tehnologii. Dar am reusit, si totul cu ajutorul unui site bine pus la punct: http://www.notebookcheck.com/

Alegerea mea a ajuns sa fie Asus K50IN-SX025L cu
- procesor Intel Pentium Core 2 Duo T6500 (tehnologie 45 nm)
- memorie 4096 MB RAM
- placa video Nvidia GeForce G102M (nu e cea mai buna solutie de gaming, dar tot e mai buna decat o placa video Intel fara memorie dedicata)
- HDD 320 GB (de la 40 cat am avut, e cale lunga)

Si cam asta a fost ideea: Azi nu vrei, maine esti fraier daca nu-ti iei.
Sa-l folosesc sanatos!

2 comments:

Anonymous said...

Aha!!!
am inteles acum de ce ziceai tu azi de faza cu banii!
Mi se parea mie suspect! Ma gandeam ca achizitia cadoului pentru Pufu a reprezentat o gaura in buget, care nu a putut fi inca acoperita in totalitate...
Dar de aici si pana la a-ti lua un laptop.... e cale lunga! (si nu inteleg cum ai putut sa nu te lauzi!:))

Sa-l folosesti sanatos, cat i-o fi dat laptopului sa traiasca!

Adrian said...

Aha!!! NU!
E doar jumatate din raspuns. Despre cealalta jumatate nu tin neaparat sa vorbesc, desi gaura din buget e imposibil de ignorat.
Dar cu timpul, poate cu timpul...

Post a Comment