Ghidul taximetristului

1. E chestie de matematica de clasa a I-a: 7,65 RON nu inseamna 8 RON decat poate daca n-am eu chef sa ma incurc cu monede. Si asta pentru ca la 40 de drumuri diferenta de 35 de bani ajunge la echivalentul a doua curse in care nu cred ca te oferi sa ma plimbi din marinimie. Totusi, apreciez acele doua dati cand 7,38 RON a insemnat 7RON.


2. Bun simt: cand ai clientul in masina si se mai si grabeste, nu te opresti in mijlocul intersectiei sa explici soferului de la Pompe Funebre cum sa ajunga pe strada Narciselor... adica, dupa parerea mea clientul lor are timp sa tot astepte.

3. Am apreciat dimineata cum ai depasit prin parcare coloana de masini si te-ai intercalat cu tupeu ca sa ajung EU la timp la lucru, dar ziua de maine e departe si ma tem ca am memorie scurta. Asa ca nu te baza ca iti cedez trecerea cand ne intalnim in trafic. In fond, tot EU trebuie sa ajung la timp.

4. Nu urc in masina ta ca sa te aud cum te certi prin statie cu tot neamul tau. Daca eram fanul unor astfel de manifestari, ma uitam 5 minute la un reality show romanesc din confortul si siguranta casei mele... iar apoi schimbam canalul.

5. Intrebarea: "cu ce ocazie tortul?" are un singur raspuns, daca stii sa citesti printre randuri/cuvinte: "o (n-ai tu treaba) aniversare..." Si, in principiu, dupa o zi de lucru cam orice discutie e de prisos... n-am urcat in masina ca sa socializam. Acuma serios!

Si ar fi multe altele, dar daca le aprofundezi pe acestea putem sa trecem si la detalii de genul salutului, postului de radio, mirosului din masina... ca mi-e frica sa nu exagerez din prima.

1 comments:

Anca said...

Eu zic sa faci un fluturas cu acest mini ghid,ca ne-ai scuti pe noi,cei fara masina, de aceleasi lucruri care ne enerveaza si pe noi.
Deci...nici mie nu-mi place sa stau la povesti cu nu stiu cine si mi s-a intamplat si mie ca atunci cand ma grabeam mai mult undeva,soferul conducea fara stres, isi dorea inca sa prinda toate semafoarele pe rosu... Iar cu restul, ar fi normal sa dea si monede.Chiar daca mi s-a intamplat de cateva ori sa platesc cu cativa banuti mai putin,dar corect ar fi sa dam si sa primim rest atata cat trebuie.Sau,sa le dam o guma de mestecat in loc de 35 de bani? Nu de alta,dar am impusca doi iepuri de-o data. :))

Post a Comment