AMD imparte brazi

Mai sunt doua saptamani pana la Craciun si, in loc sa planuiesc Sarbatorile ce vor veni, ma apuca nostalgia copilariei, a momentelor calde petrecute in jurul bradului si a clipelor magice in asteptarea lui Mos Craciun.

In acest context, tin minte ca bradul a fost mereu punctul de atractie al perioadei, chiar daca pana la vreo 5 ani functionau replici de genul:

"Du-te la culcare, ca daca te vede Mosu' pe aici, nu vine sa impodobeasca bradul!"

Si de bine, de rau, ma conformam iar Mosul isi dadea mereu silinta ca pomul sa fie pregatit dupa obiceiurile vremii: cu nuci invelite in staniol, cu bomboane apreciate mai mult pentru cromatica ambalajului decat pentru savoare, cu lumini ce se incalzeau destul de des in ciuda frigului de afara, cu globuri atarnate cu fir alb de ata chirurgicala, sa reziste... mici detalii ce au dat la vremea respectiva farmec atmosferei si au creat un puct de atractie in casa, de fiecare data.

Treptat insa, acea replica nu a mai functionat... ca doar umbla vorba printre copii, iar in prima faza am hotarat sa mai preiau din atributiunile Mosului, ca sa se poata ocupa de principala indatorire: impartirea cadourilor.
Asa am ajuns sa indragesc aceasta corvoada (pentru unii) si sa incep sa imi imbunatatesc tehnica: bomboanele si-au mai schimbat gustul si le-am asezat sub pom pentru acces mai facil, firul de ata alba a fost inlocuit de altul de culoare verde, iar mai apoi cu carlige cum vazusem eu in Tom si Jerry.

Astfel, fie ca eram pus in fata faptului implinit sau ca participam activ la procesul de decorare, importanta pomului de Craciun a ramas aceeasi, si nu mi-as putea imagina Sarbatorile fara el.

Tocmai din acest motiv, de cativa ani intru in polemici pe tema bradului natural versus artifcial, si chiar daca argumentele ecologice sunt de natura sa dea un impuls ratiunii, sufletul nu cred ca ar accepta un substitut al simbolului care in fiecare an imi umple casa cu parfumul sau si ii semnalizeaza Mosului ca m-am pregatit pentru sosirea lui.

Asadar datorita amintirilor pe care mi le-a starnit subiectul probei nr.48 "Ti-ar placea ca sistemul tau desktop sa vina insotit de un brad natural argintiu? Sau ti-ar fi placut in aceasta perioada ca desktopul tau sa vina insotit de un alt cadou?", raspunsul e clar:

Bradul nu intra de multa vreme in atributiunile mosului, iar AMD si-a ales, din punctul meu de vedere, exceptional cadoul pe care sa il faca alaturi de produsele aflate in promotie pe emag.ro.
Sunt convins ca vor exista voci care sa conteste afirmatia mea, in special datorita motivelor ce tin de miscarea verde, dar obsesia pe care am dezvoltat-o cu privire la acest obicei de Craciun ma face sa ignor cu toleranta orice obiectie.

Pentru cei care sunt interesati de ideea promotiei, va informez ca produsele care vor atrage dupa ele si un minunat brad argintiu dornic sa fie ornat sunt:

-Sistem desktop Serioux Evolution V4, AMD Phenom II X3 720, 2.8Ghz, 4 GB RAM, HDD 640 GB, ATI Radeon HD 4670 1GB, Windows 7 Home Premium - detalii aici
-Sistem desktop Serioux Gamer, AMD Athlon II X2 245, 2.9Ghz, 4 GB RAM, HDD 640 GB, ATI Radeon HD 4650 1GB - detalii aici.

Va urez spor si creativitate la impodobit!

2 comments:

Zaza said...

Îmi place articolul...amintirile personale întotdeauna alcătuiesc o bună poveste.

FELICIA said...

Impodobirea bradului e un moment special atat pentru copii, cat si pentru adulti, care se straduiesc sa mai creada in sosirea Mosului.

Post a Comment