Da, omul cat traieste invata, dar mai rau e cand invata si nu pune in aplicare ceea ce a retinut.

Acuma nu neaparat ca ma plang, dar se putea si mai usor, numai ca incapatanat cum sunt am preferat lucru manual.

La fel m-am distrat si la licenta cand la alegerea temei, conversatia a fost de genul...
prof: Si ce tema ti-ai ales?
eu: Studiul comparativ pe impozitul pe venitul persoanelor fizice, intre Romania si Sua.
prof: Vai, ce tema frumoasa. Si interesanta chiar. De-abia astept sa vad ce iese.
eu: Si imi puteti recomanda ceva bibliografie?
prof: Pai nu ai? Ca de-aia te-am lasat sa alegi tema asta ca am crezut ca ai tu ceva.
...
si pune-te frate si cauta material si bibliografie, si tradu si scrie, si interpreteaza, si cere declaratii de venit de la oameni de prin State, si iaca asa am scos o nenorocita de lucrare de licenta, de care nu sunt mandru, pe care nu a ascultat-o nimeni la sustinere, dar pe care am luat 10... big deal...

And now a little bit of history repeating.

eu: M-am gandit la o tema de disertatie. Daca ma puteti indruma.
alt prof: Pai sa vedem. Ce tema?
eu: Stiti ca am referatul din anul 1, si as vrea sa mai adaug un pic si sa iasa lucrarea.
prof: Ok, nicio problema.
eu: Si imi mai indicati niste surse, ce sa mai adaug pe la inceput, si o idee pentru studiul de caz
prof: e bine ca te-ai gandit sa mai adaugi ceva.
eu: ?!?

Mda. Se numeste lucru manual. Acuma nu ca ma deranjeaza, serios, dar e asa o pierdere de timp ca numa. In loc sa imi fi facut rost de o lucrare si sa o prezint, imi bat capul de parca m-ar interesa subiectul, si ma chinui sa scot minimul de pagini doar ca sa ce? Sa ma laud ca am facut-o eu cu mana mea?

Pai da, daca e sa fie lucru manual, apai sa fie pana la capat.

0 comments:

Post a Comment