Noapte rea!

De mult n-am mai avut un cosmar.

Dar s-a intamplat azi noapte. Nu stiu ce sa fi fost de vina... gandurile? faptul ca dorm pe stomacul plin? prea obosit cum am tot scris la nenorocita asta de disertatie?

Cauzele 'or fi multiple, dar rezultatul e unul singur. Si al naibii de neplacut.

Nu-mi amintesc multe, dar un lucru stiu sigur... Ca eram constient de cosmar, si stiam ca trebuie sa ma trezesc, si m-am tot sfortat in somn pana m-am trezit. Si asta a fost tot.

Clar nu e o tragedie, nu era ceva iesit din comun, o experienta demna de analele istoriei... dar de internet e numai buna.

Noapte buna!

2 comments:

Anonymous said...

Eu zic ca disertatia e de vina, clar!:)Bafta, anyway.

Anonymous said...

O fi si ea o parte, ca doar pic cu pic se umple paharul.

Sa fie! Doamne-ajuta!

Post a Comment