Pitzipoance exposed

Am descoperit un blog penal de-a dreptul. Asa de penal ca te bubuie.
Deci e ca un accident... stii ca nu e de bine, dar de-aia nu te poti abtine sa nu privesti... si vreo 10 pagini am rasfoit din el, si in final am zis ca e suficient. Iar comentariile... sunt chiar excelente. Nota 10* de la mine.

Atata kitch si pitzipoance nu cred ca am mai vazut de mult. Drept e ca nu prea am treaba pe hi5 decat cu prietenii mei, nu ma leg de lume asa sa ma aflu in treaba. Dar fetele astea sunt 'something else'.

Am iesit un pic acuma seara, la terasa de pe bloc, cum zicea cineva, si pot sa spun ca am vazut un rezumat la ceea ce se vede pe blogul cu pricina.
A, pe langa pitzipoance, am mai vazut si o groaza de pitziponci... gelati, ariciati, pensati, epilati din cap pana-n picioare... a genuine freak show.

Acuma, sincer... ori am imbatranit si n-am mai iesit de mult din casa, ori se duce naibii tanara generatie. Prima varianta ar fi optimista in cazul acesta.
In fine, vizitati un pic blogul cu pitzipoance sa vedeti ca Brucan a gresit cu estimarea lui... mai avem muuult pana sa ajungem la civilizatie.

0 comments:

Post a Comment