Impotriva valului

In timpuri de restriste economica, precum cele de fata, in teorie:


- nu ar trebui sa scoti un credit (cu atat mai putin unul in moneda straina)
- nu ai avea cui sa ii vinzi o masina second-hand decat pe un pret de nimic
- ar trebui sa iti reduci dependenta de gaz (rusesc) si sa cauti alternative mai ieftine
- ar trebui sa economisesti cat poti de mult, si sa amani consumul inutil din prezent

Eu, evident, nu ma identific cu niciuna din afirmatiile de mai sus.

1. Atata timp cat la momentul analizei, evolutia euro era cat de cat stabila... nimeni nu ar fi putut prevede nebunia din prezent. (chiar nimeni?!?)
2. Morala e ca daca marfa e buna si are un target precis, nu ai de ce sa iti faci probleme.
3. Aici deja miroase a optimism, asezonat cu un pic de comoditate,
4. Hmm, in afara de "ce ar trebui sa inteleg prin inutil?", no comment.

Asadar, am un comportament total necrizat. Dar, din pacate, eu nu sunt reprezentativ, iar restul lumii striga ca din gura de sarpe.

Se mai regaseste cineva in afirmatiile de mai sus?!? 
Anyone? 
Nobody? 
Alrighty then...

3 comments:

Anonymous said...

Pai nici eu nu ma prea identific, obiectiv inteleg si comentez, dar subiectiv si personal, singurul efect resimtit este cel al cresterii euroiului. Cat despre cheltuieli inutile, e misto ca ai scris asta dupa perioada sarbatorilor:)))

Anonymous said...

sa vezi tu cheltuieli inutile in perioada de reduceri pana in martie... si apoi o sa se planga romanul ca nu are bani de rata.

anyway, fiecare cum isi asterne...

Anonymous said...

Eu n-am rate inca,deci sigur voi profita de reducerile de primavara.Bine,n-o sa ma avant foarte tare pentru ca vreau sa merg in vacanta undeva afara si cum e mare euro trebuie sa strang putin cureaua.
Oricum,e adevarat.Criza asta s-a nascut prea dintr-o data.Poate ca o sa si dispara tot asa....

Post a Comment