Frostbites

O floare pentru o inima inghetata? O privire care poate ingheta chiar si o floare?

Clisee, metafore, alegorii... nu sunt scriitor, nu stiu de ce am pretentia ca ma pot juca atat de usor cu cuvintele si refuz sa dau importanta faulturilor lingvistice pe care le comit.

In loc sa scriu chestii normale, triviale, de zi cu zi. In loc sa imi dau cu parerea despre spasmele economiei, conflictul din Palestina sau santajul rusesc, aleg sa ma retrag in universul meu si sa nu exprim nicio opinie.

Poate pentru ca si asa s-a spus prea mult, pentru ca nu as aduce nimic nou in discutie, pentru ca nu sunt lider de opinie, pentru ca si asa nu prezinta interes refularile mele in directiile enuntate mai sus... si motive sunt destule.

Si pana la urma la asta se reduce discutia: prea multe vorbe, putine fapte. (nu ma laud eu cu fapte, dar mai bine tac)

1 comments:

Anonymous said...

cateodata, dar de fapt de cele mai multe ori, o imagine spune mult mai multe despre ganduri, trairi, opinii decat o mie de cuvinte. La multi ani!!

Post a Comment