Vreau sa scriu si nu-mi vine. Da' vreau sa scriu rau de tot si nu-mi vine. Ma tot screm aici de olea' de vreme sa scot ceva... si nimic. Vai si-amar ce am ajuns, sa ma plang de lipsa de idei.

Stiti ce voiam sa scriu? (si implicit ajung sa scriu despre asta...) Ca a trecut taica-meu pe la mine azi si, printre altele, mi-a spalat vasele... Da' ce au piticii lui cu vasele mele?

Deci, serios si pe cuvant ca nu am cuvinte care sa ilustreze ce aberatii imi trec prin cap. Piticii lui, ca ai lui, dar ai mei... vai, dau petrecere in momentul de fata!

In fine, am ajuns sa il inteleg pe Stefan, care acum 3 ani, pe vremea cand eram prin Orasul Viselor, si-a eliberat piticii pe aceeasi tema si nu l-am inteles. Darrrr, se-ntoarce roata, si uite ca ajung sa patrund in tainele neintelesului.

Ideea e ca, aveam un 'master-plan' in minte, cum ca vasele alea nu ma incomodau, si la un moment dat evident as fi ajuns sa le spal... deci nu sunt incapabil/neajutorat, ci pur si simplu nu era pe lista. Plus ca mai era loc suficient si pentru altele... :-)))

In concluzie, sa-si vada fiecare de vasele lui. Ca nici eu nu ma duc sa spal altora vasele, si prin urmare ma simt foarte impacat cu ale mele. Fie ele curate sau murdare... sunt asa cum le vreau EU!

0 comments:

Post a Comment