De ne-nteles...

Azi mi-am dat seama ce usor e sa zici "Nu pot sa te inteleg..."

Asa, si? Adica ti-ai dat silinta sa ma intelegi?
Vrei sa cred ca ti-ai alocat 5 min si 24 sec din viata pentru a ma intelege?
In sensul ca ai vrut cu adevarat si chiar nu ti-a iesit?

Ei bine, poate nu esti tu cel care trebuie sa ma inteleaga!
Sau pur si simplu nu e cazul sa ma intelegi!
In plus, cred ca ne putem continua linistiti existenta fara a ma intelege tu pe mine!
Si tocmai de aceea, nici nu te mai chinui!

Hai, ce sa-ti spun de-aia nu mai pot ca nu ma intelegi tu pe mine!

Promit ca daca totusi insisti, iti voi face o schema... pe bune!

2 comments:

Anonymous said...

asa ca pentru prosti?..:))

Anonymous said...

:-)))

a fost o iesire un pic controlata, o refulare de care aveam nevoie ca sa nu reactionez nasol la cineva. am auzit de prea multe ori "deci, nu pot sa te inteleg cum ..."
in fine, aveam eu nevoie sa scriu asta, nu era cu alt scop decat sa imi scot din cap. si am reusit :-)))

Post a Comment