Concurs

Concurs, mare concurs, mare!


Pe scurt: m-am gandit si m-am razgandit si in final m-am facut cu un catel! Iar acum, sunt in pana de idei, si ca sa ies din impas am zis asa:

Decat sa ma fac cu un caine pe care sa il cheme Paul, Mujdei sau Piscotel, mai bine sa apelez la ajutorul, nu total dezinteresat, al opiniei publice.

Si pentru ca stoarcerea de creier sa nu fie in zadar, castigatorul va primi o pizza (sa zicem, quattro stagioni amestecata cu porumb) si recunostinta vesnica a unui suflet nevinovat.

Asadar astept propuneri care sa imi placa mie, dar mai ales lui NoNy (a.k.a. NoName, pe moment)... deci lucrurile sunt cat se poate de subiective, ambigue si neclare, dar asta e... e concursul meu. Cand o fi al vostru sa ii faceti voi regulile.

So, let the games begin!

22 comments:

Anonymous said...

Am mai multe propuneri haha
-Zorro pentru ca parca are o masca neagra pe ochi.E tare dulce....
-Bingo pt ca suna jucaus.
-Lucky mai imi place
-BUBU
-CUTZU
-TZUTZU
-ALBISOR
-CODITA
-PUFFI
Noah ajunge....M-am strofocat destul.
Pupici!

Anonymous said...

Good initiative, dude! M-ai prins tocmai cand is in hipoglicemie, si-as manca orice, inclusiv porumbul de pe pizza...Anyway, ca sa fiu sigur ca am inteles corect, catelul e un el, da? Ca vin si propunerile apoi!

Anonymous said...

yeap, it's a boy!

Anonymous said...

Am banuit...hai sa facem altfel. Dupa parerea mea, daca vrei ca intr-adevar numele sa se potriveasca, ar trebui sa cunosti cainele in realitate, nu doar dupa o poza (it's cute, but it takes more than that, right?), nemaivorbind de faptul ca numele ar trebui sa iti placa si tie. Si asta e si mai greu, ca nu prea iti stiu eu preferintele. Ce vreau sa zic: eu mi-as boteza cainele de exemplu Saliva (cu pronuntia engleza, normal:))). Sau vreo alta nebunie din asta. Asa ca, a piece of advice, ori ii gasesti tu un nume ce-ti place si tie, ori te uiti pe vreun site specializat si alegi de acolo, ca sunt sute de variante. Da un search cu dog names, ia vezi...Merit o felie de pizza?

Anonymous said...

Hai sa nu facem altfel... Eu zic ca nu am chef sa stau pe internet sa caut nume de caine. O fi practic, o fi poate chiar educativ si de ce nu amuzant, dar zic pas!
En fin, mai astept inca propuneri, intrucat l-am strigat pe NoNy cu apelativele sugerate mai sus, dar sincer nu a aratat vreun interes.
Si m-am mai gandit la o chestie. Daca nu reusesc sa gasesc aici vreo solutie, va manca el pizza. Mi se pare cel mai echitabil.
In rest, ma gandesc sa incerc si eu sa concurez. Ma inscriu cu "Brutus"... ma dau bine pe langa juriu, poate reusesc sa il influientez :-)))

Anonymous said...

Saliva... funny.
Pe romaneste ar suna tare >Scuipici<
Variante:
Blacky (vs Albisor), Rontzy (vs Puffi), Cezar (vs Brutus), Felix(vs. restul).
Mai mult nu pot, dar poate am noroc :-D

Anonymous said...

Hmmm,ia incearca sa-l strigi Pizza (eventual Pizza Boy), ar fi misto sa obtii vreo reactie:))) Sau Sioux...Ma mai gandesc eu la ceva pana maine.

Anonymous said...

Imi place perspectiva la Sioux, o sa incerc un Cheyenne.
Deocamdata mai scap cate un Brutus, si nu-i displace.

Cred ca a auzit de pizza promisa, ca se cam infometeaza. I-am luat azi un sac de 10 kile de hrana uscata din Real, dar credeti ca a mancat? Mance-l purecii!!! Dar pisica e disperata dupa minunatiile astea. Si 10 kg cred ca o sa-i fie o vreme :-D

Anonymous said...

Eu i-as zice "Dog". Sa-l strigi ceva de genu : "Yo Dog!" :-)

Anonymous said...

zu

Anonymous said...

cand se termina concursul?

Anonymous said...

Pepito(cu ciocolata) e cel mai dulce.
Da, noul lui nume e Pepito si castigatoarea e Anca Ciote!!

Anonymous said...

pepito???????
eu zic mai bine zuuuu.
Deci, nu mai am nici o sansa sa castig ?Proprietarul blogului nu mai are nimic de comentat? s-a platit pizza? sau unii se vad castigatori?

Anonymous said...

Pai proprietarul blogului nu e satisfacut de rezultat, si probabil pizza se reporteaza.

Concursul nu e inchis, pur si simplu ramane asa, in suspans.

Azi m-am mai gandit sa ii zic Garbage sau Trash, ca am ajuns acasa si toata curtea era parca o groapa de gunoi dupa ce mi-a spart un sac de gunoi lasat nesupravegheat... ok, my bad!

Dar a doua oara dupa ce a fost si in tomberon, a fost prea de tot.
Am sa incerc Trash sau Tombi.

Era, totusi, cat pe ce sa ma hotarasc pe Cheyenne, dar parca nu e 100% potrivit. Cum zicea fallen, nu prea i se potrivea cu caracterul.

Va anunt eu daca ramane ceva stabilit. Oricum bubu, tzutzu, codita, puffi, rontzy, pepito... chiar nicio sansa.
Propunerile anonime chiar nu am cum sa le apreciez, ca n-am cui sa dau pizza, iar nume lungi/greu de pronuntat nu sunt chiar ok.

In fine, m-as fi bucurat sa scap cat mai usor de dilema asta, dar vad ca din pacate cautarea continua, iar pizza e in aer.

Anonymous said...

Dupa cum spuneam, am fost cel mai aproape deocamdata, si raman la ideea ca macar o felie tot as merita. Pe de alta parte, concursul continuand, poate nimeresc jackpotul...

Anonymous said...

Deci asa? anonymous nu are nici o sansa? nu e corect. Avand in vedere ce dus e cainele ca face numai prostii zu i se potriveste cel mai bine. Ca sa iti explic mai bine poate te hotarasti- ZUU e prescurtarea de la zurliu. Cainele chiar are fata de zurliu nu mai zic de atitudine dupa cate povestesti tu.

Anonymous said...

Motivatie: paaai, in principiu ok as putea spune ca Anonymous a castigat concursul cu Dog sau cu Zuu sau cu Pepito... Dar oricine s-ar putea da drept anonimul respectiv cand e vorba de insusirea pizzei. Asa si eu pot scrie ca Anonim, sa mai agit spiritele... Asa ca, de-aia nu castiga anonim. Sa fie macar o porecla, un pseudonim, un nickname...ceva, desi pana la urma oricine poate fi in spatele numelui.
Pe de alta parte, Zuu e oarecum ok. Am sa ii dau o incercare, intrucat Tombi si Trash n-au avut niciun efect.
So, ma mai gandesc, si mai testez pe subiect.

Anonymous said...

Gata nu mai e anonymous. Nu e aceasi persoana pentru toate numele enumerate de tine_ pepito,dog. singura propunere facuta de mine e zu si atat.
Pepito nu mi se pare inspirat doar nu e biscuit, iar dog mi se pare sec. zu propune ca numele cainelui tau sa fie zu.
Astept cu nerabdare terminarea concursului, nu pentru pizza nici vorba asa pentru fun.
Sa inteleg ca esti o persoana indecisa?

Anonymous said...

What gave me away?

Nu stiu ce sa zic, poate imi cantaresc bine variantele ca sa fiu sigur ca fac alegerea cea mai buna, sa nu fie cazul sa privesc in urma cu regret.

Dar alegerea o fac de fiecare data pana la urma, asa ca din moment ce se finalizeaza printr-o decizie... nu as zice.

Iar in chestia asta cu numele cainelui... inca nu a fost el de acord cu nicio varianta :-))) >REJECT< e cuvantul zilei :-))

Anonymous said...

Spune-i cainelui atunci Indie, de la Indecided, daca tot e refractar la aproape orice. Sau Pretty, de la Pretencious...:)))

Anonymous said...

Gata. Imi dau masca de anonymous jos :-). Eu venisem cu ideea sa-i zici dog. Nu eram logat pe contul meu si mi-era lene sa imi introduc datele. Imi venise ideea de la petele negre si m-a dus cu gandul la filmele comedii cu americani de culoare :-)

Eu zic sa nu lasi in suspensie chestia asta cu numele, ca o sa creasca fara sa stie cui apartine si-atunci e bai! (nu ca nu mi-ar fi pofta si de-o pizza buuuna)

O ultima incercare pentru pizza promisa ar fi numele: "Stresu" Ia testeaza-l te rog si spune-mi daca e Accept sau Cancel.

Anonymous said...

Daca e mai zapacit, nu are stare, te latra daca nu te joci cu el, poti sa ii spui POC :)))...Daca e un catel mai serios, poti sa ii spui Costa... Treci maine sa ma iei la Pizza? :)))

Post a Comment