Punem pariu?

Eu zic ca pe 15 septembrie va ploua!

E prima zi de scoala, si nu are cum sa fie o zi senina, indiferent de cat de draga e revederea cu colegii de clasa. Nu ma bazez pe altceva decat pe amintirile de inceput de an scolar.

Va fi o zi tipica de toamna. Soarele se va arata cand si cand, dar dimineata va incepe cu o ploaie pe fondul unui vant destul de racoros.

In orele dupa-amiezii, soarele va imbraca totul intr-o culoare rosiatica, specifica toamnei, imbiind lumea la o plimbare prin parc si depanarea de amintiri a unor timpuri de mult apuse.

De mult apuse, dar nu uitate...
Tin minte prima zi din clasa 1-a. Prima zi din clasa a 5-a. Prima zi dintr-a 9-a. Prima zi de facultate (dar aceasta din urma e pe 01.10).

Apropo, tot am zis ca merg la invatatoarea mea odata si odata cu un buchet de flori, dar tot nu am ajuns. Nu e nici acum prea tarziu. Dar sigur nu pe 15 septembrie pentru ca va ploua.

2 comments:

Anonymous said...

Of of...ce vremuri.Tin si eu minte prima zi de clasa 1,clasa a 9-a...Nu vrei sa ii duci un buchet de flori la dira?Hai acuma....sigur se va bucura sa te vada. ;)
Si eu spun ca va ploua...Sa vedem...

Anonymous said...

Eu sunt convins ca s-ar bucura sa ma vada, dar nu e momentul. Oricum, nu am chef sa ma ud, si de-aia nu ma duc. Ca altfel ma stii doar, clar as merge.

Post a Comment