And the Pizza goes to...

Ok, sa termin odata cu concursul asta, pentru ca desi initiativa a fost buna si propunerile numeroasa si variate, prea mult l-am taraganat.

Adevarul adevarat e ca nu am reusit sa formez inca o legatura suficient de buna cu el, din motive multe si marunte (cel mai important, ca are deja 1 an, si e cam salbatic iar eu nu am rabdare sa ii schimb naravul). Nu m-am hotarat nici daca va ramane definitiv... desi deocamdata e inca aici iar sansele sunt 50-50.

Dintre toate propunerile, clar Cainele Anonim nu a reactionat la niciuna, asa ca nu am ce sa ma iau dupa el.

Dar cum nu e dupa Salbaticia Sa, fac un mic clasament, cu derivatele agreate din propunerile primite:

1. Shtresy - Stresu' lui Marcel
2. Cheyenne - de la Fallen cu Sioux al lui
3. Zuuzuu - Zuuuu a lui Zu

In concluzie, nu este nicio concluzie, dar de dragul sfarsitului raman la Shtresy.
So, there you go...

2 comments:

Anonymous said...

UUUUuu e bine locu 3. e foarte bine chiar. "Cei din urma vor fi.........."
Pizza se va plati pana la urma sper si pt locul 3.

Anonymous said...

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat sa gasesc acest minunat nume. Tuturor neuronilor mei le multumesc mult, mult :-)

Abia astept sa gust din pizza aburinda...

see ya!

Post a Comment