Si dusu-s-au...

Wow, 2 saptamani de liniste, si totusi ideea concursului a mentinut interesul cititorului.

Desi din cele 70.000 de ganduri ce-mi trec zilnic prin cap, o groaza puteau fi transpuse pe-aici, pur si simplu nu am avut chef, pofta, dispozitie, rabdare, inspiratie. Cu toate ca timp a fost berechet.

Anyway, pe modelul adoptat in trecut, iata un mic rezumat din ce-mi mai amintesc:

1. E pur si simplu dezamagitor sa auzi o femeie injurand ca un birjar.
2. Halal moment de lucrat in banca... dar traim momente pe care istoria le va inregistra.
3. Placerea de a conduce... priceless.
4. O batrana se sinucide = tragedie?!?
5. Together we can do more. Imi place ideea.
6. Asasinul din Bangkok = o alta dezamagire dintr-un lung sir
7. De ce n-am mers la Noaptea Devoratorilor... 'pensia' e de vina.

Si ar mai fi si altele, dar ma lasa memoria. Inca nu stiu despre ce voi mai scrie, dar in principiu, despre cele de mai sus as fi putut scrie. Dar nu mi-au zambit Muzele la momentul potrivit, si dusu-s-au.

0 comments:

Post a Comment