Amintiri :-)))

Cautam eu ceva prin calculator, chiar nu mai stiu acum ce anume, ceva poze ma gandesc, dar... avand in vedere ca a trecut mai bine de un an de cand am facut isprava de mai jos, cred ca nu se supara nimeni ca le fac publice.

A fost primul meu pas in publicitate, pe un brief fictiv. Evident ca, fiind prima data, nu am indeplinit 100% cerintele, poate nici 55%, dar ma uit si acum si zic ca m-am descurcat onorabil.

Da, trebuia sa imi cercetez inainte competitorii si da, trebuia sa abordez mai multe variante cromatice, si realizarea nu a fost cea mai stralucita, si elementul de diferentiere nu e tocmai cel mai bine ales, si ar fi atatea de observat...

Dar, asta e deja istorie... eu, ma uit la ele si imi amintesc de entuziasmul pe care l-am simtit atunci, specific oricarui inceput ce merita explorat, cu multa nesiguranta si dorinta de a invata, de a cunoaste, de a afla... De a ma cunoaste, de a ma descoperi, de a-mi gasi un rost in viata.

Incercarea a fost buna, pacat ca nu a fost sa fie, dar poate atat a fost dat sa fie. Cine stie peste cativa ani ce voi mai gasi prin calculatorul asta...

***
***

2 comments:

Anonymous said...

Nice, dude. Eu am gasit in calculatorul caruia tocmai am fost obligat sa ii schimb placa de baza (cosmar!)muuult praf si un text pe care il credeam pierdut forever, care insa pe moment nu ma mai ajuta cu nimic, deadline-ul pentru el fiind candva prin aprilie...Ca stiu ca a trebuit sa il rescriu:(((

Anonymous said...

Uau!!!
Eu nu stiam de aceasta "capodopera"!
Sau, vorba ta, oi fi uitat de ea?
Totusi nu cred! Sigur as fi tinut-o minte!

Pacat de asa talent! :)
Dar, cine stie cand il vei evidentia cu adevarat!

Post a Comment