Doar in trecere

Bag de seama ca nu mi-am mai descarcat amarul sau dulcele, dupa caz, de ceva timp pe aici. N-am nici un sentiment in aceasta privinta. Adica, atata timp cat nu a comentat nimeni nimic chiar nu m-am simtit.

In alta ordine de idei, ganduri au fost si sunt destule, doar ca nu au necesitat o expozitie. O fi bine? O fi rau? Asta nu mai stiu. Drept e ca nici nu am rabdare sa scriu alegorii chiar acum. Dar e posibil sa imi creasca pofta cand nici nu gandesc.

Ma mai bate gandul de ma invineteste, in schimb, sa imi englezesc blogul. Nu am un motiv serios, pur si simplu asa m-am gandit azi dimineata. Poate nu o fi nimic de asta, dar parca ar fi o mica schimbare binevenita.

Dintre cele cateva nazariri care au planat asupra mea:

1. Clar mi-am facut alegerea: caine nu pisica.
2. Ce usor poate manipula femeia barbatul in chestii stupide, dar in lucruri importante e usor sa dea gres.
3. O greseala mica nu cunoaste o razbunare pe masura.
4. Pentru toti cei care nu ma credeau in stare... am facut-o si pe asta. (desi nu pricep indoiala)
5. Mai bine cu drag dar departe decat aproape si in aversiune.
6. Nu-mi ajunge o viata sa ajung sa ma cunosc, si atunci de ce sa pretind mai mult de la altii.
7. Am un alt pitic pe creier ce ma streseaza ca folosesc prea multe pungi de plastic?!?
8. O vacanta e buna pentru moral dar distruge rutina.
9. Mi-e groaza deja de ziua in care voi ajunge batran, singur si senil.
10. Ma simt ca m-am mai schimbat, si ma bucur.

Cam acestea sunt in mare coordonatele in care ma inscriu momentan. Ramane sa le dezvolt pe unele dintre ele. Poate. Sa vad cum stau cu piticii.

4 comments:

Anonymous said...

Am revenit si eu, si normal ca trebuie sa comentez:)
So, 1. Mie imi plac ambele.
2. Logic, lucrurilor stupide nu le acorzi atentia cuvenita.
3. Ei, nu...
4. La ce te referi?
5. Dezacord total. E nasol ca cei dragi sa iti fie departe, si e util sa ii ai in raza vizuala pe cei din a doua categorie.
6. Deep one. No comment.
7. Fiecare pitic cu treaba lui.
8. Si ce e rau in distrugerea rutinei?
9. Optimist, nu ma bag, nu te cunosc intr-atat. Oricum, daca vei fi senil, nu te vor mai interesa celelalte aspecte:)
10. Again, no comment.

Anonymous said...

3. O greseala mica de obicei cunoaste o razbunare disproportionat mai mare.
4. M-am mutat singur
8. In sensul ca dupa 3 luni de munca vine o vacanta de o saptamana care imi da peste cap bioritmul. Si iar trebuie sa ma chinui 5 zile cu trezitul de dimineata.

In rest, nu am ce sa mai zic. Plus, ca a cam trecut ceva timp de cand am scris mai sus, si parte de subiect nu ma mai streseaza, ca norocu'. Atunci era de discutat. Acum mi-e bine.

Anonymous said...

Cum spunea si fallen, si eu trebuie sa comentez :) (mie imi e chiar imposibil sa ma abtin de la comentarii!)
1. Nu stiam ca ai acest dubiu, dar cred ca ai facut alegerea buna! Eu am ales catel, nu pisica, de cand ma stiu!
2. Ce vrei sa spui? Ce exemplu ai observat?
3. Adevarat! O simtim adesea pe pielea noastra! :)
4. Sincer, ma simt vizata... cred ca ma numar printre cei care "nu te credeau in stare". Acum insa, trebuie sa te felicit! Se pare ca te descurci de minune!
5. Ce bine zici!!! Cred ca asta mi se potriveste mie acum perfect! :)
Anyway, optimist punct de vedere!
Ideea e ca departarea doare, dar revederea e sublima!
6. Asta e vorba mea! (imi cer dreptul de autor! :))Bine, recunosc, un pic mai altfel:- nu cred ca pot sa ajung sa ma cunosc pe mine suficient de bine, darmite pe altii!
7. Nu stiu cate folosesti, dar poate ar trebui sa te gandesti sa salvezi natura, fara a face insa rabat la igiena!
8. Mai bine 2-5 zile in care incerci sa iti reintri in rutina dupa vacanta, decat un an de munca asidua continua!
9. De ce te gandesti la asta? Inca esti tanar! Cel mai tanar! :) Senil, nu cred ca poti sa ajungi TU vreodata! Iar singuratatea,... nu e greu de rezolvat!
10. Confirm schimbarea ta de la bine in si mai bine!:)

Noapte buna!

Anonymous said...

1. incep sa am dubii. dar din nou, ca si la oameni, poate depinde si de animal ca individ. de personalitatea lui. si s-ar putea sa imi schimb optiunea pentru o pisica mai credincioasa decat un caine.
2. exemplu recent... nu mai conteaza. (e legat de pct.3, un pic)
4. parca ne-am cunoaste de ieri. pacat ca nu inspir atata siguranta pe cata simt.
5. nu cred ca m-am referit exact la ce zici tu. ziceam ca o persoana draga poate deveni sufocanta la un moment dat si mai e nevoie de momente de departare pentru a aprecia ceea ce ai. (sau ceva de genul, ca a fost acum 3 sapt.)
6. nu te-am auzit zicand asta.
7. pungile se pot refolosi, impacheta eficient mai mult in reciepiente decat in pungi, si alte metode.
8. si asta e drept
9. ma mai trec ganduri de-astea negre cand mai vad asa, batrani neajutorati
10. of, simt ca rosesc. nu pescuiam complimente (cum zice americanu') dar mersi de observatie.

Post a Comment