Gerila

Cred ca mi-e cel mai groaza sa mor inghetat, altfel nu imi explic ce e cu aversiunea asta la frig.

Acuma, nu la modul ca nu suport zapada si toate minunatiile iernii, dar in sensul ca imi trebuie o caldura iesita din comun in casa, ciorapi grosi pana dispare orice iz de frig si evident gaci pana in mijlocul lui martie.

Nu stiu ce-s cu frigurile astea, ca parca numai batranii nu suportau frigul. Si se zvonea cum ca inca sunt in segmentul de varsta 18-25. Inca.
Dar imaginea din filmul Titanic, cu oamenii inghetati in Oceanul Atlantic, e mult prea brrrrr. Si de fiecare data cand imi miroase a frig imi apare mult prea vie in minte.

Din nou poate intra in scena spiritul de conservare, dar deja parca prea tare insista. Deranjant chiar pentru cei din jur.
Tin minte ca in vara sufocanta din NY am refuzat aerul conditionat. Mai degraba sa curga apa pe mine in siroaie decat sa ma adie crivatul din A/C. Poate sunt prea sensibilos, dar asa usor ma atinge la simturi, ca m-am invatat minte.

Nu mai demult de saptamana aceasta faceam pe interesantul cu un geam deschis langa mine. Dar de-abia am scapat de raceli, asa ca nu astept boala cu bratele/geamurile deschise.

Sunt friguros. Asa mi-e felul. Cred ca pe piticul asta il poate chema Gerila. Sau nu?

1 comments:

Anonymous said...

He he, vei zice ca te-am pandit...Nope. Am vazut articole noi, asa ca mi-am bagat repede nasul. Pozele-s ok, dar nu insist, deoarece se pare ca azi nu-s predispus spre estetica si frumos. Cred ca latura mea artistica are liber duminica.
La poor animals, they are not weird at all, dude, banuiesc ca stii de faza cu necesitatea de fibre celulozice, continute doar de plante, necesare pt digestie etc... Si cainilor le place lebenita, e, la urma urmei, apa dulce.
Iar cu frigul, nu stiu cum esti acum, dar in foto arati destul de slabut. Stai linistit, ca si eu tot in categoria asta as intra. De aia rezisti mai bine la caldura, iar frigul iti da batai de cap. Dar ar trebui sa risti sa te calesti un pic, ca in ritmul asta, daca nu ai exagerat, o sa racesti la toate schimbarile de temparatura din toate patru anotimpurile (sau trei, sau doua, sau cate avem acum, ca nu-mi dau seama)

Post a Comment