Rigurozitate vs exces de zel

Cand stim ca am trecut de acea limita care face diferenta dintre cele doua notiuni de mai sus?

Cand interesul de a-ti face treaba asa cum se cuvine ajunge sa intre pe domeniul obsesiei?

Cand ce-i mult chiar strica?

Dupa cum cred ca e clar, nu am nimic impotriva a-ti face treaba la cea mai buna calitate posibila, insa teoria chibritului in probleme deja intalnite nu face bine nimanui.

Desi mi-ar placea sa fiu contrazis, aceasta nesiguranta in situatii deja experimentate sugereaza fie un flux de lucru neclar, fie o slaba pregatire a 'rigurosului'.

Problema e ca acest simptom nu apare doar intr-un domeniu, ci e cat se poate de generalizat, mai ales de teama controalelor din partea Curtii de Conturi, Administratiei Fiscale sau Bancii Nationale, in functie de specificul fiecaruia.

C-o fi una buna si celalta rea, sau ambele bune/rele, cert e ca nu sunt sinonime si trebuie activat senzorul care avertizeaza depasirea liniei continue... Parerea mea, parerea mea.

0 comments:

Post a Comment