Patetic

Vreau sa ma fac de rusine si sa marturisesc ca m-am uitat ieri la Danutz SRL, atat in direct cat si in reluare, ca sa vad daca nu cumva am castigat un Logan la tragerea la sorti din campania unui RCA. (caruia nu ii mai fac reclama de ciuda ca nu am castigat)


Asta cred ca a fost exces de optimism sa cred ca daca din prima nu imi iese, poate ma insereaza careva la montaj din marinimia sufletului. Dar oricat mi-as fi dorit, nu mi-a iesit.

Mai am o marturisire de facut... Tineti minte reclama de la cartofii prajiti cu fiipefaza.ro? In fine, simpatica reclama, si poate tocmai datorita ei mi-am incercat si acolo norocul, ca sa nu castige 2,000 de euroi cine nu trebuie... dar se pare ca tocmai EU nu trebuia.

Nu mai am alte marturisiri de facut, ca e suficienta onestitatea de care am dat dovada, insa un lucru este cert... ocupatii mai patetice de atat nu mi-as putea gasi.

2 comments:

Anca said...

Nu esti o raritate,stai linistit! Si eu m-am inscris la tot felul de concursuri ca poate poate voi castiga ceva. Macar aparatul de cafea de la Nescafe ...desi,nu beau cafea.Dar,gandul ca as putea castiga ceva ma face sa concurez.

Adrian said...

Faptul ca acest tip de comportament e oarecum raspandit, dat fiind si numarul mare de promotii pe timp de criza,nu ma face sa ma simt mai putin patetic in ceea ce priveste asteptarile unui castig gratuit.

Post a Comment