Bad PR

Nu stiu daca e tocmai cea mai buna miscare pentru cineva care a auzit fie si in treacat de 'personal branding' insa nu ar fi prima oara cand ignor cutumele sau chibzuinta.


Asadar, facandu-mi-o cu mana mea, incep cu concluzia: sunt incapabil sa lucrez in mod eficient intr-o echipa.
Problema nu stiu din partea cui se manifesta insa stiu ca si eu am pacatele mele.

1. Nu pot functiona atata timp cat toata lumea face tot, si nu se respecta un set de sarcini clar delimitate.

2. Nu reusesc sa imi fac partea daca improvizam si schimbam strategia pe parcurs.

3. Deja am probleme cu increderea in capacitatile celorlalti, dar banuiesc ca e inevitabil odata ce te arzi o data, de doua ori, de trei ori.

4. Mi-e scris in ADN ca trebuie neaparat sa vin eu cu ideea cea mai buna in cazul unui brainstorming, ca altfel nu depun 100% efort pentru realizarea ei.

5. Ritmul meu, ritmul tau, ritmul ei, ritmul lui... dintre toate, cand avem termen limita, niciunul nu se sincronizeaza. Si atunci sa vezi coarne de berbec.

6. Cu totii conjugam verbul a gresi. Dar daca nu e asumata greseala, avem o problema. (a se citi 'paie pe focul nr.3')

7. In general cam am probleme cu autoritatea nesigura, iar in cazul echipei daca liderul nu e stapan pe situatie... se deschide portita pentru 'viva la revolucion!'

8. Si culesul laurilor ridica semne de intrebare, pentru ca daca nu mi-e recunoscut aportul adus, viitorul echipei este cat se poate de limitat.

In fine, dupa o scurta reflectie, cam in zona aceasta ma situez.
Iar in cazul in care un viitor posibil angajator citeste ce am scris, acesta este primul pas din cei 12 de recuperare: constientizarea faptului ca asa nu se mai poate! Si totusi, sunt o fire asa de rabdatoare cand nu e cazul...

0 comments:

Post a Comment