Radio & TV = ^$#@

Prin ^$#@ intelegandu-se o metafora care transcende orice bun simt.


Televizorul ma agaseaza cu emisiuni pline de vorbe goale, stiri fara context si seriale programate in asa fel incat sa nu poata fi urmarite. Si atunci dupa ce mai platesc abonamentul la cablu?(probabil ca sa fiu in rand cu lumea)

Radio-ul imi insulta inteligenta cu melodii ale trupelor romanesti(sau nu, ca nu sunt in tema) pe care si un pusti de gradinita le-ar putea compune... dar macar atunci ar avea ceva farmec.

Cel mai castigat in toata afacerea asta e internetul care e un fel de magazin do-it-yourself ce te rasfata in comparatie cu magazinul comunal. Si cand zic comunal ma refer la acela din vremea raposatului care se aproviziona cu ce putea si ce avea... ca deh, asa erau vremurile.

Dar iar cad in capcana generalizarii... eu nu sunt reprezentativ pentru publicul tinta al televiziunilor generaliste si nici nu gust 90% din ce emit radiourile mainstream. (dar oare au un public tinta bine definit?) Din punctul meu de vedere s-ar putea inchide toate maine ca nu le-as duce lipsa.

Prea radical? Nu cred. E justificat dupa "Alors on danse" de minim 7 ori pe zi la radio si aceleasi fete de lingai in toate talk-soaiele ori de cate ori deschid televizorul.

Prin urmare, daca ma intereseaza un serial... il gasesc online.
Daca ma intereseaza o melodie... o ascult online.
Daca ma intereseaza o stire... o gasesc cu siguranta online.

Daca vreau sa adorm rapid... deschid televizorul.

2 comments:

Anonymous said...

Bine ai revenit!

Total de acord! Incepeam sa cred ca doar eu si Tibi avem o problema din acest punct de vedere!
Si eu alternez zilnic posturile radio, sa nu m,a plictisesc de "de 7 ori melodia X" pe zi! Mai grav mi se pare ca melodia X e difuzata in fiecare zi, de 7, tot la aceleasi intervale orare!!! La fel si reclamele!
Inca ceva: am descoperit de ce copii si oamenii de la tara sunt mai culti: asculta Radio Romania Actualitati, ca doar postul asta se prinde!
Si, poate parea ciudat, dar as recomanda oricui, cu multa caldura sa asculte RRA, in locul oricarui post comercial!

Adrian said...

Perfect de acord cu tine. Asta vara stateam la plaja si am preferat sa ascult o ora de lectii de limba franceza pe RRA decat aceleasi melodii pe toate posturile.
Acuma, nu stiu daca sunt mai culti neaparat, dar nefiind expusi la kitchul asta mediatic, cu siguranta au alta cultura... ma rog, cei care nu au digi tv sau dolce chiar si in varf de munte, ca aia tot de-ai nostri sunt.

Post a Comment