Nu inteleg

M-am lovit saptamana trecuta de ceea ce mie mi se pare un nonsens.


Acuma recunosc: nu sunt cel mai in masura sa dau verdictul intrucat nu am toate informatiile la indemana (a se citi "nu sunt in stare sa savurez o tigara").

Dilema e in felul urmator:
Cum e posibil ca un fumator sa nu suporte mirosul de tigara?!?

Ma ajuta si pe mine cineva sa ma dumiresc?

Nu e o problema existentiala, dar nu e prima data cand ma lovesc de ineptia aceasta, urmata fiind indeaproape de "nu suport fumul in spatii inchise" sau "nu fumez decat la serviciu".

Singura explicatie pe care am gasit-o e ca sunt niste absurditati emise de niste fumatori diletanti, amatori care imi polueaza atmosfera pentru ca nu au altceva mai bun de facut in cele 3 minute cat dureaza gestul (ca nu o putem numi actiune).

A, si mai duc dupa mine o neclaritate din aceeasi categorie: de ce 300 de lei pe luna pe mancare dor mai rau decat 300 de lei pe luna pe tigari?

Stiu, ar trebui sa ma apuc sa fumez ca sa intru in pielea personajului si sa ma lamuresc, ca altfel nu am cum sa inteleg, nu?

Dar nu ma ard asa de rau dilemele acestea... era doar asa, ca fapt divers.

0 comments:

Post a Comment