Fuse si se duse

Mai traiesc!!!!

Asta in cazul in care am fost dat disparut, in cazul in care am fost intrebat de 'semne de viata', in cazul in care era cineva curios, in cazul in care a mai trecut cineva pe aici.

En fin...

Au trecut 4 saptamani in cap. Patru saptamani mari si late in care mi-am petrecut bine pe la Bucuresti. Am, sau cel putin aveam, foarte multe de povestit, sper sa am si chef de scris ca sa ramana imortalizata experienta.

Pe scurt:
- am plecat in 29 iunie la Bucuresti, am ajuns pe 30 iunie in Bucuresti
- am inceput trainingul pe 1 iulie
- cursul a durat 4 saptamani, 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana
- am pierdut multa vreme in afara orelor de training (voi detalia)
- am invatat lucruri noi, am sedimentat multe din cunostintele vechi
- am facut cele mai putine poze raportate la perioada
- am cunoscut oameni faini, oameni nasoli, oameni interesanti, oameni tampiti... oameni de toate felurile
- am terminat pe 25 iulie toata povestea, iar in 26 am ajuns acasa

All in all, a fost o experienta buna. Nu m-a dat pe spate, dar pana la urma depindea de mine daca sa fiu dat pe spate sau nu. Dar din nou, voi detalia.

Pana una, alta it's good to be home.

0 comments:

Post a Comment