... o portocala!

Stiti care e cea mai mare tzeapa? Comoditatea!

Sa ma explic, scurt de tot.

In iarna m-am gandit ce afacere buna ar fi sa imi schimb abonamentul Portocaliu din acel antic Free cu 180 minute intre 20.00-08.00 si in weekend si cu 3 numere favorite si alte cateva neajunsuri, in ceva cu minute nationale.

Zis si facut! Acum imi raman neutilizate aproape lunar atatea minute cate aveam inainte in abonament.

In fine, la modificare, s-a gandit cineva (foarte inteligent as putea spune, dar ma abtin) de la Portocala sa dea clientilor abonament la internet mobil de 1-2 eur, cu posibilitatea de dezactivare dupa prima luna.

Si de atunci a trecut o luna, au trecut doua, chiar trei si in final si patru pana am reusit sa fac dezactivarea optiunii care, cu TVA, ma costa lunar in jur de 15-20RON.

Acuma, adevarul e ca 3 euro lunar nu sunt o durere pentru ceva de care ai nevoie, dar pentru ceva inutil sunt criminali.

Si asa, in cateva luni am platit aproape 100RON pe ceva de care nu aveam nevoie. Eu stau insa si ma gandesc: cati ca mine? Cati bani au intrat prin acest procedeu in conturile Portocalei? Si ce bonus a primit popandaul care a nascocit chestia asta?

Ideea in sine o fi fost la origini nevinovata, dar coroborat cu comoditatea noastra fara margini, duce la efecte de-a dreptul parsive, ca sa nu spun perverse. Dar ia, ca am zis-o.

La fel de adevarat e ca daca ma durea cu adevarat, nu asteptam atata timp sa treaca pana sa renunt la optiune, dar nici nu am cautat-o cu lumanarea. Eu voiam doar o felie mai dulce de Portocala.

0 comments:

Post a Comment